STRONA GŁÓWNA > URZĄD GMINY > Rejestry i ewidencje > Pozycja 4 > pkt 1

   

Rejestry i ewidencje

URZĄD GMINY

   

Udostępnianie danych
Informacja o przedsiębiorcach

 

Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach

Opłaty:

Opłata skarbowa za wniosek - 5 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej - 11 zł(na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)

Termin załatwienia sprawy:
Do 14 dni.

Osoba odpowiedzialna:
Maria Stawczyńska
pok. Nr 1
tel. (071) 39 11 592.

Tryb odwoławczy:
Brak

Informacje dodatkowe:
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna. Oznacza to m.in. możliwość dostępu osób trzecich do przeglądania ewidencji.

Podstawy prawne:
Art. 88 a ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo o działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101,poz.1178 z późn.zm.)


 

 Informacje opracował(a): Grzegorz Gaweł
 Informacje udostępnił(a): Grzegorz Gaweł
 Data zamieszczenia:

24.01.2006 

 

strona główna  |  do góry  |

 

 BIP  Urząd Gminy Jordanów Śląski