Udostępnianie danych
Informacja o mieszkańcach i wydanych dowodach osobistych
Udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL,
ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
Wymagane dokumenty:
Wniosek o udostępnienie danych.
Opłaty:
- Opłata skarbowa za wniosek - 5 zł. (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1
lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U.
Nr 86 poz.960 z późn. zm.)
- Opłata za udostępnienie jednostkowych danych zgromadzonych w
zbiorze meldunkowym, zbiorze PESEL oraz ewidencji wydanych i
utraconych dowodów osobistych - 30,40 zł (na podst. par.1 Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002r. w sprawie wysokości opłat
za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz
ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków i
sposobu ich wnoszenia, Dz. U. Nr 62 poz. 564 )
Znaki opłaty skarbowej - do nabycia w pokoju nr 11 w Urzędzie Gminy.
Opłata za udostępnienie jednostkowych danych wnoszona jest w kasie Urzędu.
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie dłużej niż 30 dni.
Osoba odpowiedzialna:
Maria Stawczyńska
pok. Nr 1
tel. (071) 39 11 592.
Tryb odwoławczy:
Nie przewiduje się.
Ulgi
Nie przewiduje się.
Podstawa prawna:
Rozdział 8b ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i
dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 )
DO POBRANIA: |
|
WNIOSEK
o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL,
ewidencji wydanych dowodów osobistych*) |
|