KLAUZULA informacyjna dla osób
zatrudnianych na podstawie umowy zlecenia/świadczenia usług
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE ("RODO") Wójt Gminy Jordanów Śląski informuje, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych
przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jordanów Śląski jest Wójt Gminy
Jordanów Śląski, Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski, nr tel.
71 391 15 80, adres e-mail; ug@jordanowslaski.pl.
-
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się,
pisząc na adres e-mail; wojciech@huczynski.pl.
-
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
realizacja umowy zlecenia zgodnie z art. 734-751 Ustawy Kodeks
Cywilny. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji
umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b. RODO.
-
Pani/Pana dane osobowe przekazywane będą tylko
osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
-
Nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych poza teren
Polski.
-
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą na czas
trwania umowy oraz przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub
dochodzenia roszczeń.
-
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
przysługuje Pani/Panu:
· prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii,
· prawo do sprostowania (poprawiania) danych,
· prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
· prawo do przenoszenia danych (jeżeli jest to możliwe),
· prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu
Ochrony Danych) - w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że przetwarzamy
Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne
do realizacji umowy. Odmowa podania danych będzie skutkować odmową
zawarcia umowy.
-
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie
podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
|