Składanie informacji o wyrobach zawierających azbest
Wymagane dokumenty:
Informacje należy przedkładać na formularzach
- Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania
- Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie
zostało zakończone
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października
2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu
oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był
lub jest wykorzystywany azbest ( Dz. U. z 2003r Nr 192, poz. 1876)
Miejsce załatwienia sprawy:
Pokój nr 4, tel. (071) 39 11 582.
Termin załatwienia:
Informację należy corocznie aktualizować, w terminie do 31 stycznia każdego
roku.
Opłata skarbowa:
brak
Uwagi:
Obowiązek przedkładania informacji wójtowi spoczywa na osobach
fizycznych niebędących przedsiębiorcami - właścicielach, zarządcach lub użytkownikach
miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające
azbest.
Wykorzystanie azbestu lub wyrobów zawierających azbest dopuszcza się w użytkowanych
urządzeniach lub instalacjach nie dłużej niż do dnia 31 grudnia
2032r.
DO POBRANIA: |
|
Formularz
informacji o wyrobach zawierających azbest których
wykorzystywanie zostało zakończone |
|
|
Formularz
informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich
wykorzystania |
|